fredag den 27. april 2012

Fredag aften!

Aftensmad! Fuldkorns pita med skinke strimler, agurk og ærter, muuums :-)

Købte en stak brugte film i Blockbuster da jeg var i Hobro sidste weekend og er lige blevet færdig med at se den sidste af dem. Var godt nok rimelig skuffet over de fleste af dem, havde godt nok troet de var en del bedre, især "Crazy, Stupid, Love." den tror jeg godt nok aldrig jeg kommer til at se igen. Nu vil jeg fortsætte med at se noget Criminal Minds, er igang med at se hele sæson 1 :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg synes at crazy, stupid, love var rigtigt god :o. Forresten rigtig sød blog! Fastlæser med det samme. Vil du tage et kig på min :)


    Hilsen www.cccrimewave.blogspot.com

    SvarSlet
  2. lækre dvder, har også tænkt mig at købe et par stykker snart! :-D

    Kig gerne forbi min kørende giveaway - http://www.thenightinseattle.blogspot.com/2012/05/konkurrence-igen-igen-vind-loreal.html

    - thenightinseattle.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog! :-)

    Håber du ville tage et kig forbi - http://melisaogemina.blogspot.com/

    SvarSlet